na ostatné vakcinácie, sú dôležité pre zdravie vášho psíka

Mačky vakcínujeme raz za rok (besnota + infekčné ochorenia).
každé 3 mesiace odčerviť vášho štvornohého miláčika (chránite tým nielen zdravie vášho psa a mačky, ale aj seba, niektoré parazity sú prenosné na človeka) na vakcináciu proti besnote, je to nebezpečné infekčné ochorenie prenosné aj na človeka, navyše je táto vakcinácia povinná zo zákona na ostatné vakcinácie, sú dôležité pre zdravie vášho psíka infekčné ochorenia – vakcína obsahuje protilátky proti 5 najdôležitejším infekčným ochoreniam ( pre nevakcinovaného psíka sú veľakrát smrteľné) vakcína proti borelióze – infekčné ochorenie prenášané kliešťami a prejavujúce sa u psa krívaním, teplotou a apatiou, psíka treba vakcínovať na jar ešte pred objavením sa kliešťov vakcína proti psincovému kašľu – táto vakcína obsahuje protilátky proti najčastejším infekčným ochoreniam, ktoré spôsobujú u psíka kašeľ, psa treba vakcínovať vždy na jeseň Mačky vakcínujeme raz za rok (besnota + infekčné ochorenia). každé 3 mesiace odčerviť vášho štvornohého miláčika (chránite tým nielen zdravie vášho psa a mačky, ale aj seba, niektoré parazity sú prenosné na človeka) na vakcináciu proti besnote, je to nebezpečné infekčné ochorenie prenosné aj na človeka, navyše je táto vakcinácia povinná zo zákona na ostatné vakcinácie, sú dôležité pre zdravie vášho psíka infekčné ochorenia – vakcína obsahuje protilátky proti 5 najdôležitejším infekčným ochoreniam ( pre nevakcinovaného psíka sú veľakrát smrteľné) vakcína proti borelióze – infekčné ochorenie prenášané kliešťami a prejavujúce sa u psa krívaním, teplotou a apatiou, psíka treba vakcínovať na jar ešte pred objavením sa kliešťov vakcína proti psincovému kašľu – táto vakcína obsahuje protilátky proti najčastejším infekčným ochoreniam, ktoré spôsobujú u psíka kašeľ, psa treba vakcínovať vždy na jeseň Mačky vakcínujeme raz za rok (besnota + infekčné ochorenia). každé 3 mesiace odčerviť vášho štvornohého miláčika (chránite tým nielen zdravie vášho psa    a mačky, ale aj seba, niektoré parazity sú prenosné na človeka)

na ostatné vakcinácie, sú dôležité pre zdravie vášho psíka

Mačky vakcínujeme raz za rok (besnota + infekčné ochorenia).